OPINIÓ DEL LLIBRE EL PALAU DE MITJA NIT(CARLOS RUIZ ZAFÓN)

8:30 Edit This 0 Comments »
El Palau de mitja nit es la segona part de la trilogia juvenil de Carlos Ruiz Zafón.
Primer m'agradaria dir que estic molt contenta del llibre escollit per el primer trimestre,enque ja me l'hagués llegit,el del segon trimestre també em pareix que té que un llibre molt especial.

M'ha paregut un llibre molt interesant,es de misteri,terror,amistat..tot a la vegada.Aquest escritor narra una història molt imaginativa que fa que no puguis parar de llegir,ademés mentres vas llegint pareix que veus una película,no et fa falta cap imatge ni dibuix per vorer com son els personatges,perfectament descrits.La histò ocurreix en un poble marginal de Calcuta.El que més m'agrada es que hi han coses que pareixen de veritat sobre tot em podria creure que alguns d'aquests fets son reals per molt esbojarrat siguin.

El que menys m'ha agradat a sigut el final,cosa que no vull explicar aquí per si algú sel vol llegir no rompre el misteri aconseguit amb 285 pàgines ja que fins que no te l'acabes el misteri,l'intriga i les ganes de saber el final;el final d'aquest llibre no m'agrada perquè pens que es massa tràgic,igual que amb el príncep de la boira,em pareixen injustos aquestos finals,no sé perque no podria acabar diguen:Hi després d'uns dies de tristesa es van curar i ja mai més hi varen tornar a pensar,i visqueren feliços i mengaren perdiços.

Per últim vull dir,que ja tenc ganes de llegir l'ultima part de la trilogía i que mes igual no saberne el final però no mel llegiré per tenir que estar trista després d'haver-me sentit com una protagonista més d'aquestes essencials històries.



Alícia R. Riera 17*